Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[求助] 在一起後感覺反而淡了點?
Dec 22nd 2013, 21:57, by yeam13

作者yeam13 (Nigror)

看板Boy-Girl

標題[求助] 在一起後感覺反而淡了點?

時間Sun Dec 22 21:57:10 2013

我跟女友在一起交往兩個月 我們是遠距離 大約一個月見一次 我們認識大約3個月就在一起了 剛開始可以感覺她非常的主動 來找我啦要我陪用line她聊天 不陪還會生氣 但交往到現在 聊天沒那麼熱絡 也不會常常說些比較親密的話 但平常去哪玩還是會傳照片給我看 我生氣 她也會很緊張的打電話來 但交往一段時間後 她曾說過跟我在一起 可能只是自私的想有個人能接她的line 覺得她自己沒那麼好 可能會浪費我的時 間 我們還在一起 但我想知道女友現在到底比較想要甚麼 聊天沒這麼熱絡了 相處的感覺也比較淡了的點? 我還是很喜歡她 希望能為她做點甚麼 p.s 我們還是有約好她回來要補過聖誕 手機排版 請見諒 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 116.89.129.157

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 koassq 的頭像
    koassq

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    koassq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()