Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Need cooking inspiration?

Have a passion for cooking delicious meals or need inspiration for your next dish? Daily food fares to quench your palette when you subscribe to Recipe ideas.
From our sponsors
[請問] 團康名稱?
Sep 25th 2013, 22:28, by otizz

作者otizz (我會好好的!)

站內ask

標題[請問] 團康名稱?

時間Wed Sep 25 22:28:47 2013

玩法:依序做簡短自我介紹(自己的真實名字),須加上形容詞。之後每個人要複述之前「所有人」的自我介紹,再加上自己的,直到有人忘記之前的人的介紹為止。遊戲可加上小懲罰(例如唱歌),增加緊張感。忘記的人接受懲罰後,再從他身上開始新的一輪。 例如:小明:我是史上最倒楣的小明。 阿榮:(指著小明說)他是史上最倒楣的小明,我是當兵當最久的阿榮。 技安:(指著小明)他是史上最倒楣的小明,(指著阿榮)他是當兵當最久的阿榮,我是唱歌最好聽的技安。(以下繼續) 請問此遊戲的名稱是什麼? 這遊戲感覺滿容易熱起來的,還是你覺得很無聊?除了這個有人可以推薦15人20分鐘左右不需道具就可以記彼此名字的遊戲嗎?謝謝。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.184.42.42

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    koassq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()