Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Retargeting on Facebook?

Get more sales and conversions with Facebook retargeting. Try it free for 14 days. Set up takes just minutes!
From our sponsors
小隊呼&小隊歌
Sep 24th 2013, 15:03

小隊呼 :: 超讚黑白熊就是好棒棒 !

小隊歌 :: 有雷聲在轟不停 雨潑進眼裡看不清 誰急速狂飆 溅我一身的泥濘 就是黑白熊

很確定我想去哪裡 往天堂要跳過地獄 也不恐懼 不逃避 就是黑白熊

這不是脾氣 是所謂志氣 你能推我下懸崖 我能學會飛行
從不聽 誰的命令 耳朵用來聽自己的心靈

人都應該有夢 有夢就別怕痛
有前面盤旋的禿鷹 有背後尖酸的耳語
黑色的童話 白色的附和 使我們襯托

要獨特才是流行 無法複製的自己 讓我連受傷 也有型

有時掉進黑洞 有時候爬上彩虹
在下一秒鐘 命運如何轉動 沒有人會曉得Oh~
我說希望無窮 你猜美夢成空 相信和懷疑 總要決鬥
oh~oh~oh~我們就是黑白熊 永不放棄的黑白熊

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    koassq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()