close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中 
A Different Kind of CRM

Sales can be painful, but the software you use shouldn't be. Try Stride, a simple and efficient sales tracking application for the rest of us.
From our sponsors
夢到好朋友 又夢到前女友 還有殭屍
Aug 23rd 2013, 14:43

剛剛睡覺的時候做了一個夢

這麼夢好真 好緊張

剛開始我是在學校上課(好像是國中時期吧)

突然上課上到一半

教室的門口出現一堆殭屍

衝進來把全班都咬死了

剩下我跟我兩個好朋友(很奇怪一個是國中好朋友一個是大學的)

我們一直跑一直跑

後來跑到校門口

發現校門口也被殭屍包圍

突然前女友出現

抓住我的手

拉我往頂樓上面跑

這時候 我兩個好朋友已經不見了

不知道為什麼

後來到頂樓 我們在那邊接吻

後面殭屍跑上來

我們兩個沒辦法

只好一起從頂樓跳下去 我就醒來了

醒來感覺好真喔 好可怕的感覺

這夢是想告訴我什麼嗎

還是只是我亂夢

前女友跟我分手半年了 我怎麼還夢到她??

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    koassq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()