close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
[心得] ReVive貴婦品牌靠櫃心得
Aug 23rd 2013, 23:00, by sweetjjj

作者sweetjjj (JESSICA)

看板BeautySalon

標題[心得] ReVive貴婦品牌靠櫃心得

時間Fri Aug 23 23:00:44 2013

之前由於部落客的大力推薦介紹 對這個牌子產生了極大的興趣 今天剛好有空 想說就硬著頭皮去靠櫃看看 已經做好如果沒買會被冰的心理準備去的 一開始到櫃上 我就直接和櫃姐說我想看的商品 她很熱心的請我坐下 拿給我試在手上 因為我有上妝 不方便上在臉上 一邊試保養品一邊跟我閒聊 一點都不會有壓力 我今天試的是他們家的化妝水和晚霜 試完之後對他們家的經典晚霜很有興趣~ 跟一般晚霜不同 比較不會覺得油 或不透氣 有點像比較濃一點的乳液 很好推開 試在手上之後 櫃姐跟我說明他們現在的活動 還倒了杯花茶給我喝 最後我表明說 想拿試用包試試看 因為還是想試在臉上覺得比較準 櫃姐說他們試用包因為部落客介紹後都被拿光了 他們目前沒有試用包 但她還是很熱心的說 如果方便的話留個資料給他們 試用包到了之後會直接打電話通知我 第一次遇到試用包沒了 還會主動熱心說試用包到了會打電話通知我可以拿免費拿試用包 這應該算是遇到天使櫃姐了吧~ 在這邊寫個簡單的心得文囉! 有興趣的朋友們可以去靠櫃 很安全 不會被冰 ReVive忠孝SOGO 天使櫃姐 余咨蓉 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.136.78.97

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    koassq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()