close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
尋求有愛人士!三支米克斯幼犬!
Sep 24th 2013, 15:02

小弟家住新店屈尺!昨天9/23帶家裡的安安(雪納瑞)散步的時候!在人行道竹林旁!發現3支約1~2個月的米克斯幼犬!應該是遭丟棄!因為我下去的走時候沒有!但有台車跟我擦身而過!我沒注意到他做了甚麼!繞回來時就聽到狗狗在該!於是我就帶了回家!已吃驅蟲藥!擦黴菌藥膏!滴跳蚤藥水!也至醫生看過!基本上無大礙!只是有些地方因黴菌脫毛!如有人願意領養!請留言與我聯絡或留聯絡方式!香係情況照片將與您分享!感謝!

或著...給我一些建議!因為我不知道哪裡有可以收留三個小生命的地方!
我怕他們被撲殺!

MR.許.0978-361935

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    koassq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()